Kundportal

Hem Mina ärenden
Välkommen
Logga in

Skicka in dina utlägg till din arbetsgivare

Utläggen sparas på sidan Översikt under Ej inskickade utlägg.

 

Klicka på plustecknet och välj Skapa utläggsrapport.

Namnge din utläggsrapport och bocka i de utlägg som ska ingå i rapporten.


 
  • Klicka på Förhandsgranska för att få upp en förhandsvisning av rapporten. Kontrollera att all information och alla bilder är korrekta.

  • Klicka på Spara om du vill spara din utläggsrapport och färdigställa senare. Du hittar din sparade rapport på Översikt under Ej inskickade rapporter.

  • Vill du skicka in utläggsrapporten direkt klickar du på Skicka in. Rapporten skickas då in till din organisation som hanterar den vidare.

Hjälpte det här svaret? Ja Nej

Send feedback
Synd att vi inte kunde vara till hjälp. Hjälp oss förbättra denna artikel med din feedback.